Dacia Duster 1.3 TCe TECH ROAD - 29618 KM -CLIMATE/CRUISE/KEYLESS/BT/NAVI.TREKHAAK/ETC

€ 99,-

Bouwjaar 28-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.618 km
Deuren 5
Kenteken XR-126-K Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Dacia Duster 1.3 TCe TECH ROAD - 29618 KM -CLIMATE/CRUISE/KEYLESS/BT/NAVI.TREKHAAK/ETC


€ 99,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.618 km
Deuren 5
Kenteken XR-126-K Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Bouwmans Someren
Contactpersoon Frans Bouwmans
Adres Hoog Vaartje 2
Postcode 5712 BZ
Plaats Someren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21853239 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 168 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.209 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.762 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

VERRASSEND RUIME, EN UITERST RIJK UITGERUSTE DACIA DUSTER 1.3 TCE "TECH ROAD" IN RUBY RED METALLIC LAK, MET CLIMATE CONTROL, CRUISE CONTROL, NAVIGATIESYSTEEM, BL.TOOTH, TREKHAAK, EN NOG HEEL VEEL MEER..

Bouwjaar: 02-2019
Km. stand;
Kleur: Ruby Red metallic
Afleverpakket: € 499.--

DACIA DUSTER....ONGEKENDE MOGELIJKHEDEN VOOR EEN BETAALBAAR BETERE PRIJS !!

De Dacia Duster is een bijzondere auto. Voor de prijs van een kleine SUV biedt Dacia een aanzienlijk groter en robuuster model aan. Een model dat ook nog eens een stuk capabeler is als het wegdek écht slecht wordt. Voor het modeljaar 2019 zijn een flink aantal verfijningen doorgevoerd, maar Dacia belooft dat de kernwaarden niet uit het oog verloren zijn. Tijdens een uitgebreide proefrit met de goedkoopste SUV van Nederland zal het allemaal duidelijk worden !

De Dacia Duster is nog steeds zeer herkenbaar; het design is fraai gerijpt en subtiel robuuster dan voorheen. Of het nu de grille met open facetten is, het prominente ornament achter de voorwielen of de opvallende achterlichten, allen dragen ze bij aan de modernere en serieuzere uitstraling die dit model heeft. Ook in het interieur heeft Dacia ook een goede stap gezet. Het dashboard is opvallend hoog en de vormgeving is gewoon fraai.

Achterin is de Duster aangenaam ruim. Niet alleen voor z'n geld, ook voor z'n segment is het ruimte-aanbod hier goed. Met z'n vieren of zelfs vijven op pad is geen enkel probleem. Ook aan bagageruimte is er geen gebrek, er kan 475 liter bagage mee op reis. Met neergeklapte achterbank is dat zelfs een indrukwekkende 1.636 liter !!

De basisbediening heb je als bestuurder snel in de vingers. Wie weleens eerder een Dacia (of Renault) heeft gereden voelt zich hier direct thuis en hoeft nergens aan te wennen. Dat geldt zeker voor het gebruiksvriendelijke MediaNav-systeem. Het scherm is prettig groot en het geheel is netjes geïntegreerd in de middenconsole. Dynamiek en sportiviteit zijn twee woorden die je in een Dacia niet zoekt en daardoor zaken wa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie