Dacia Duster 1.2 TCe Comfort 1e Eigenaar, lage km stand

€ 17.450,-

Bouwjaar 22-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.430 km
Deuren 5
Kenteken XF-780-Z Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Dacia Duster 1.2 TCe Comfort 1e Eigenaar, lage km stand


€ 17.450,-

Algemeen

Bouwjaar 22-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.430 km
Deuren 5
Kenteken XF-780-Z Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Coen Jansen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Alphenseweg 1a
Postcode 5133 NE
Plaats Riel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5081438 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicecoenjansen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.782 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK en RDW-leges.
- Top Afleverpakket (€ 645 meerprijs): Het Top Afleverpakket bevat: grote onderhoudsbeurt, nieuwe distributieriem (indien nodig), nieuwe APK keuring (mits keuringsdatum binnen 1 jaar is), nieuwe mattenset, poetsbeurt, 20 liter brandstof en 1 jaar BOVAG garantie(bij een verkoop prijs van € 4.500,- of hoger).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Dacia Duster afkomstig van de eerste eigenaar . Deze Duster is o.a. voorzien van Airco,  Elektrische ramen voor en achter, airco, Lm velgen en een trekhaak.  Wordt geleverd met 6mnd garantie  BOVAG garantie is ook mogelijk i.c.m. het afleverpakket.

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Dacia Duster. Deze auto komt uit het bouwjaar 2019. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze Dacia profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Andere zender? Het geluid aanpassen? Dat kan allemaal moeiteloos door de audiobediening op het stuur. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Dacia Duster voorzien van parkeersensoren! Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. U

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie