Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Ambiance

€ 10.950,-

Bouwjaar 30-01-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.020 km
Deuren 5
Kenteken X-704-LD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Ambiance


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.020 km
Deuren 5
Kenteken X-704-LD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carprof van de Voort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Urkhovenseweg 15
Postcode 5641 KA
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2813636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvandevoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.752 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Bij het ontwerpen van de Dacia DUSTER stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Tot de uitrusting behoren ook aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.

U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Een andere zender zoeken of het volume wijzigen? Het audiosysteem heeft bediening op het stuur. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

In de Dacia DUSTER heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist.

De distributieketting is vervangen.

Als u nieuwsgierig bent naar deze Dacia DUSTER, neem dan snel contact met ons op.

= Bedrijfsinformatie =

De verkoopprijs is inclusief:
- een Bovag afleverbeurt (minimaal 6 maanden of 7500 km onderhoudsvrij),
- een professionele poetsbeurt binnen en buiten,
- tenaamstelling
- nieuwe APK (of een APK die nog 12 maanden geldig is)

Wij zijn Ralph en Charlotte van de Voort, de trotste eigenaren van Carprof van de Voort. Samen met ons jonge team streven wij elke dag naar de beste service voor onze klant. Wij zijn transparant en open; onze showroom en werkplaats zijn één. Wij geloven in een eerlijke communicatie met en naar de klant. Onze deur staat voor u open!
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG en bieden financiering en verzekeringen van de BOVAG aan.
Maak een afspraak voor een proefrit. Bel naar 040-2813636 of mail naar vandevoort@carprof.nl.

Tot snel!

Ralph en Charlotte van de Voort
Carprof van de Voort



Druk-. typ-, en zetfouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie