Citroen Xsara Picasso 1.6i
€ 995,-
Bouwjaar | 28-04-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 272.095 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-TS-FG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 272.095 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-TS-FG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Brabant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 7F |
Postcode | 5349 AD |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 640278 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkbrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 175 x 164 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor een ruim assortiment aan goedkope auto's bent u bij ons aan het juiste adres. Wij streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit tegen de laagste prijzen. Dit realiseren wij door gerichte inkoop en de onkosten zo laag mogelijk te houden. Wij denken graag met u mee dus u kunt uw wensen altijd aan ons kenbaar maken. Tevens kunt u bij ons uw oude auto inruilen, kunnen wij reparaties voor u uitvoeren en bieden wij APK aan.
De afleveringskosten bedragen € 125,- voor benzine auto's en € 195,- voor diesel en G3 voertuigen. Wij zouden het vervelend vinden als u voor een gesloten deur staat dus neemt u altijd even contact met ons op via 0412-640278 of 06-55854089. Bij geen gehoor, spreek wat in en dan bellen wij u z.s.m. terug. Autopark Brabant is gevestigd aan de Parallelweg 7F, 5349 AD te Oss.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Xsara Picasso | Ruime voorsprong
Een gezin struint over een autoboulevard op zoek naar een nieuwe auto. De tweepersoons sportcoupeetjes lonken vader tegemoet. Maar ze vallen direct af, want de nieuwe auto moet plaats bieden aan minimaal vijf personen en een flinke hoeveelheid bagage. Tijdens het bekijken van de diverse middenklassers beginnen de kinderen uit protest te gapen. Bovendien houdt de ruimte op de achterbank van zulke auto's niet over. Het enige alternatief is een MPV, maar die hebben vaak de rijeigenschappen en de uitstraling van een container op wielen. Dan stapt het gezin bij de Citroën-dealer binnen. Daar staat de Citroën Xsara Picasso; een auto met de ruimte van een MPV en de charme van een vlot gelijnde middenklasser. Iedereen gelukkig?
De Citroen Xsara Picasso is een middelgrote MPV. Citroen is daar laat mee, maar heeft de tijd gebruikt om de kunst goed af te kijken van de concurrentie. Rijdt goed, volop ruimte.
Plus
- snel en zuinig
- ergonomisch goed doordacht
- stil en comfortabel
Min
- lastig inleggen 2e versnelling
- geen toerenteller
Conclusie
De Citroën Xsara Picasso behoort tot de meer recent geïntroduceerde ruimteauto's. Citroën had meer bedenktijd en heeft een aantal slimmigheden naar goed Aziatisch voorbeeld simpelweg afgekeken. Dat resulteert in een echte familieauto die even veel rekening houdt met de bestuurder als met de inzittenden.
Dankzij een motor die zeer respectabele prestaties biedt bij een laag verbruik, wordt ook rekening gehouden met het huishoudbudget. Na drie dagen rijden geeft de auto een gevoel van Japans vernuft met Citroën's eigenzinnigheid. Juist dat geeft de auto nu een ruim(t)e voorsprong op de concurrentie (Ivo Kroone).