Citroen Xsara Picasso 1.6i AIRCO 166 DKM NAP APK NWE BANDEN ROKERSVRIJ FRIS INTERIEUR TREKHAAK RADIO CD
€ 1.650,-
Bouwjaar | 15-01-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.638 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-NR-NB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Citroen Xsara Picasso 1.6i AIRCO 166 DKM NAP APK NWE BANDEN ROKERSVRIJ FRIS INTERIEUR TREKHAAK RADIO CD
€ 1.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.638 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-NR-NB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Koot |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boschdijk 920 |
Postcode | 5627 AC |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51515513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokootehv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 175 x 164 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtblauw
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Met een auto als deze Citroen Xsara Picasso komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Citroen helemaal compleet.
We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
AutoKoot Eindhoven:
- RDW erkent bedrijf met ruim 25 jaar ervaring in gebruikte auto's
- 2007: warme douche via Radar
- flexibele openingstijden , maar alleen op afspraak!
- inruil bespreekbaar
- voor meer info bel 06-51515513 of mail info@autokootehv.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Xsara Picasso | Ruime voorsprong
Een gezin struint over een autoboulevard op zoek naar een nieuwe auto. De tweepersoons sportcoupeetjes lonken vader tegemoet. Maar ze vallen direct af, want de nieuwe auto moet plaats bieden aan minimaal vijf personen en een flinke hoeveelheid bagage. Tijdens het bekijken van de diverse middenklassers beginnen de kinderen uit protest te gapen. Bovendien houdt de ruimte op de achterbank van zulke auto's niet over. Het enige alternatief is een MPV, maar die hebben vaak de rijeigenschappen en de uitstraling van een container op wielen. Dan stapt het gezin bij de Citroën-dealer binnen. Daar staat de Citroën Xsara Picasso; een auto met de ruimte van een MPV en de charme van een vlot gelijnde middenklasser. Iedereen gelukkig?
De Citroen Xsara Picasso is een middelgrote MPV. Citroen is daar laat mee, maar heeft de tijd gebruikt om de kunst goed af te kijken van de concurrentie. Rijdt goed, volop ruimte.
Plus
- snel en zuinig
- ergonomisch goed doordacht
- stil en comfortabel
Min
- lastig inleggen 2e versnelling
- geen toerenteller
Conclusie
De Citroën Xsara Picasso behoort tot de meer recent geïntroduceerde ruimteauto's. Citroën had meer bedenktijd en heeft een aantal slimmigheden naar goed Aziatisch voorbeeld simpelweg afgekeken. Dat resulteert in een echte familieauto die even veel rekening houdt met de bestuurder als met de inzittenden.
Dankzij een motor die zeer respectabele prestaties biedt bij een laag verbruik, wordt ook rekening gehouden met het huishoudbudget. Na drie dagen rijden geeft de auto een gevoel van Japans vernuft met Citroën's eigenzinnigheid. Juist dat geeft de auto nu een ruim(t)e voorsprong op de concurrentie (Ivo Kroone).