Bouwjaar | 29-11-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 210.566 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VG-718-H |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 94 kW (128 pk) |
€ 8.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 210.566 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VG-718-H |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 94 kW (128 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Accent Best BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dommel 12 |
Postcode | 5684 PN |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 378554 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-accent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Modelreeks: 2012 - 2016
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Breedte: 190 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.661 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 2.161 kg
Interieur
Interieur: Chaine et trame daper, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
Altijd 12 maanden BOVAG-garantie
Bij Auto Accent bieden we al onze auto's aan met 12 maanden BOVAG-garantie (mits ze jonger dan 10 jaar zijn en minder dan 200.000km op de teller hebben).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Koel-vriesinstallatie heeft uitgebreide service gehad in April 2024 bij de ERF in Eindhoven. Er zijn geen levensmiddelen mee vervoerd...
Een representatieve zakenauto, dat is deze Citroen Jumpy. Maar bovendien is hij veilig en comfortabel. De dieselmotor van deze Citroen is niet alleen zuinig, maar ook bijzonder prestatiegericht. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening.
De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig.
We kunnen je wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als je hem zelf komt bekijken en ervaren. Neem je snel contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?
Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?
De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.
Plus
- sterke en relatief zuinige dieselmotor
- rijke en moderne uitrusting
- prima rijeigenschappen
Min
- slechts 1 schuifdeur standaard
- weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur
Conclusie
Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.