Citroen Jumpy 10 1.6 HDI L1H1 Economy, Airco, Imperial, Bluetooth

€ 7.950,-

Bouwjaar 31-03-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 102.869 km
Deuren 5
Kenteken VH-439-P
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Citroen Jumpy 10 1.6 HDI L1H1 Economy, Airco, Imperial, Bluetooth


€ 7.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 102.869 km
Deuren 5
Kenteken VH-439-P
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf t Centrum B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cornelis Branderhorststr 21
Postcode 4266 EK
Plaats Eethen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 351563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfcentrum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2012 - jun 2016

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 481 x 190 x 198 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.636 kg
Laadvermogen: 1.025 kg
GVW: 2.661 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze site. Dit betreft een goed onderhouden Citroën Jumpy met talrijke mooie opties zoals: cruise control, 3 zitplaatsen, imperial, etc. Alle historie is aanwezig. 7.950,- euro ex. BTW betreft een scherpe, rijklare basisprijs. De prijs inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt indien nodig en twaalf maanden BOVAG garantie komt uit op 8.900,- euro ex. BTW. Inruil is geen enkel probleem. Heeft u interesse en wilt u ons bezoeken? U bent van harte welkom om een proefrit te maken, de koffie staat klaar. **Wij doen ons uiterste best om de informatie van onze advertenties zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend. Controleer daarom samen met ons de aanwezige opties en accessoires op de auto van uw keuze.**

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?

Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?

Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?

De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.

Plus

  • sterke en relatief zuinige dieselmotor
  • rijke en moderne uitrusting
  • prima rijeigenschappen

Min

  • slechts 1 schuifdeur standaard
  • weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur

Conclusie

Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.

Deel deze advertentie