Bouwjaar | 06-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 42.950 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-772-D |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 12.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 42.950 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-772-D |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Rudolf Smits |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kreitenmolenstraat 181a |
Postcode | 5071 BD |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53981376 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rudolfautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.820 kg
Laadvermogen: 1.180 kg
GVW: 3.000 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
De hydraulische laadvloer kan er eventueel uit gehaald worden. Tel nr zaak 013-5110830 Mijn vaste openingstijden zijn ma. t/m vr van 13.00 tot 17.30 za van 10.00 tot 16.00 WOENSDAG ALLEEN OP AFSPRAAK!!! Maar U kunt natuurlijk ook op een ander tijdstip terecht, op afspraak (in de ochtend of soms ook savonds). Rudolf Smits 06-53981376.
= Bedrijfsinformatie =
Tel nr zaak 0653981376 Mijn vaste openingstijden zijn ma. t/m vr van 13.00 tot 17.30 za van 10.00 tot 16.00 WOENSDAG ALLEEN OP AFSPRAAK!!! Maar U kunt natuurlijk ook op een ander tijdstip terecht, op afspraak (in de ochtend of soms ook savonds). Rudolf Smits 06-53981376.
Om teleurstelling te voorkomen altijd even van te voren bellen, soms ben ik een dagje weg!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.