Bouwjaar | 28-12-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 247.555 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-VHZ-7 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 2.200,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 247.555 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-VHZ-7 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Ch. v. Deursen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Engelseweg 222-A |
Postcode | 5705 AK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22950430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandeursen-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Wielbasis: 403 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.950 kg
Laadvermogen: 1.354 kg
GVW: 3.300 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
.altijd 50 auto's op voorraad in alle prijsklasse .kijk op WWW.VANDEURSEN-AUTOS.NL voor ons aanbod of bel met 0492-751134 mob.0622950430 of kom gerust langs in onze SHOWROOM, ENGELSEWEG 222a 5705ak HELMOND tegen over de karwei
= Bedrijfsinformatie =
ONZE AUTOS WORDEN MET ZO VEEL MOGELIJKE ZORG GEKOZEN EN ZO PROBEREN WIJ U DEZE VOOR EEN ZO SCHERP MOGELIJKE PRIJS AAN TE BIEDEN,VOOR INRUIL GARANTIE ONDERHOUD APK ENZ KUNT U BELLEN MET ONZE VERKOPER,OOK KUNT U BUITEN OPENINGSTIJDEN OP AFSPRAAK TERECHT BEL DAN 0492-751134 bgg 06-22950430 SHOWROOM ENGELSEWEG 222A, 5705ak HELMOND LANGS CARPET RIGHT, IN DE AVOND EN ZONDAGS OP EVENTUEEL AFSPRAAK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.