Citroen Jumper 30 2.2 HDI Airco/Trekhaak/3-zit/1e Eigenaar

€ 6.450,-

Bouwjaar 11-01-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 164.476 km
Deuren 5
Kenteken 7-VST-64
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Citroen Jumper 30 2.2 HDI Airco/Trekhaak/3-zit/1e Eigenaar


€ 6.450,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 164.476 km
Deuren 5
Kenteken 7-VST-64
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wouter Lokker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Haagse Beemdweg 28a
Postcode 5706 AH
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 347348 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lokkerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul 2011 - jul 2014

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 541 x 205 x 225 cm
Wielbasis: 345 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.939 kg
Laadvermogen: 1.061 kg
GVW: 3.000 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 203 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Origineel Nederlands geleverde Citroen Jumper afkomstig van de eerste eigenaar. Deze zeer ruime bus rijd fantastisch en heeft bij inname zijn onderhoud genoten tevens is hij gelijk voorzien van een nieuwe APK. Technisch is deze bus perfect maar verwacht geen nieuwe zoals op de foto,s te zien is bus heeft rondom gebruikersspoortjes. Prijs is exclusief BTW.

Oh-la-la! Dit is precies waarom liefhebbers warmlopen voor Franse auto's. Net een beetje meer elegantie en rijcomfort, maar ook vooruitstrevende kwaliteit en prestaties. De auto is van het bouwjaar 2012 en is van de eerste eigenaar. Deze Citroën heeft een dieselmotor die zuinig is, maar toch hoge prestaties levert. Uw passagiers laden hun bagage moeiteloos in en uit; de ruime deuropening met schuifdeur maakt het mogelijk. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat.

Is dit de auto die u zoekt? Neem snel contact met ons op, dan kunt u hem binnenkort zelf bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Wouter Lokker is gespecialiseerd in de in en verkoop van gebruikte auto's. Mocht u bij mij een auto gevonden hebben dan kunt u 7 dagen per week contact met mij opnemen voor een afspraak om de auto te bezichtigen. Dit kan ook in de avonden of in het weekend, wat ik zie als een extra service. Om de auto's scherp te kunnen prijzen hanteer ik internet meeneemprijzen op basis van geen inruil, mocht u een auto in willen ruilen dan kan dit natuurlijk wel op basis van een handels inruil prijs. Wij kunnen uw gebruikte auto 24 uur per dag vrijwaren en ook de bij ons gekochte nieuwe auto 24 uur per dag tenaamstellen. Tevens kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, schade, velgen en banden. Om misverstanden te voorkomen bel altijd eerst even op van te voren op telefoon nummer 0492-347348.
Hopelijk tot snel mvg Wouter Lokkerhttps://wheelerdelta.autodata.nl/#/internetkoppelingen/portals

Hoewel alle gegevens met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie