Bouwjaar | 05-05-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-676-HV Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 11.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-676-HV Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E. van Boxtel Auto's BV |
Contactpersoon | Dhr. E. van Boxtel |
Adres | Boschweg 153 |
Postcode | 5481 EE |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5477558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.evanboxtelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 181 x 153 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
DEALERAUTO MET ONDERHOUDSBOEKJES EN NATIONALE AUTO PAS AANWEZIG. MOOIE COMPLETE UITVOERING. ZIE OPTIELIJST. ROKERSVRIJ. SCHADEVRIJ. ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN. VASTE INTERNET PRIJS.12 MAANDEN GARANTIE VANAF € 595,- ( met deze garantie kunt u bij de merkdealer terecht bij u in de buurt)
VOOR MEER INFORMATIE:AUTOBEDRIJF E.VAN BOXTEL B.V..#WWW.EVANBOXTELAUTOS.NL#OOK 'S AVONDS TE BEZICHTIGEN NA TELEFONISCHE AFSPRAAK 06-50508785 OF 073-5477558.
E. van Boxtel Auto's staat al sinds 1997 voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij beschikken altijd over een ruime voorraad scherp geprijsde occasions van hoge kwaliteit. Inruil is uiteraard mogelijk, en vanzelfsprekend kunt u voor de aankoop een proefrit maken.
Ons bedrijf is aangesloten bij Nationale Auto Pas.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen om misverstanden te voorkomen.
Tot ziens bij E. van Boxtel Auto's B.V. Boschweg 153 5481 EE Schijndel.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.