Bouwjaar | 08-03-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.323 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | X-421-BG Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 14.799,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.323 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | X-421-BG Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hoefnagels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heesakkerweg 41 |
Postcode | 5721 KN |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 695379 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhoefnagels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 186 x 145 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 2.026 kg
Max. trekgewicht: 1.710 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Wie denkt er nog terug aan het verleden , dat we nog citroen's hadden met dat fijne veersysteem ? nou !!! Wij hebben er toch een staan ... de bijna laatste benzine citroen c5 met het befaamde hydraulische veersysteem !!! Deze c5 is afkomstig van de 1ste eigenaar , speciaal besteld is deze c5 dan ook met bijna alle optie 's geleverd aan de klant uit Luxemburg. Ooit een prestigieuze veertechniek en unieke optie, maar vanaf nu alleen nog deel van Citroëns rijke historie. De productie van de C5 is beëindigd en daarmee neemt de Franse autobouwer ook afscheid van het ooit zo geroemde veersysteem. Verder is de c5 dan ook tip top in orde . met zeer weinig kilometers op de teller , zou je hier nog vele jaren rij plezier mee gaan beleven . ben je benieuwd ?
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Hoefnagels Asten.
U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie en schadeherstel.
Met 90 jaar op de teller wordt ons familiebedrijf gerund door de derde generatie.
Wilt u Kennismaken met deze auto ?
Bel naar het volgende telefoon nummer (verkoop) 0493-695379 of (werkplaats) 0493-782717 .
Inruil en garantie is mogelijk , vraag naar de mogelijkheden.
Met hartelijke groet , Maarten Hoefnagels
Disclaimer: Wij besteden grote zorg aan het juist adverteren van de aangeboden auto's. Wij kunnen echter niet verantwoordelijk of aansprakelijk worden gehouden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C5 | Karakterkwestie
Saaie zakenauto's zijn er al genoeg. Ze worden gemaakt voor voorspelbare zakenmensen die iedere dag van 9-tot-5 hetzelfde werk doen. Maar het kan ook anders! Speciaal voor de karaktervolle uitblinker introduceert Citroën nu de nieuwe, eigenzinnige C5. Is anders ook beter?
De Citroen C5 onderscheidt zich van de massa met ongekend comfort en een uitgesproken vormgeving. De prijs, uitrusting en ruimte zijn juist heel gemiddeld.
Plus
- zeer comfortabel
- overtuigt als bijzondere, exclusieve zakenauto
- stille, zuinige dieselmotor
Min
- slechts één (onhandige) bekerhouder
- elektronische handrem reageert vervelend traag
- wel anders, niet vernieuwend
Conclusie
De nieuwe C5 is geen brave meeloper, maar een echte eigenzinnige Citroën. Het uitgesproken karakter zal echter niet iedereen aanspreken. Heel gewoon zijn de prijs, de uitrusting en de binnenruimte. Bovengemiddeld goed zijn de ergonomie, de afwerking en de vormgeving. De twee liter dieselmotor is stil en sterk.
Echt uitblinken doet de Citroën op het gebied van comfort. Het bijzondere interieur geeft de C5 een exclusief gevoel. Hydractive III weet zelfs het slechtste wegdek glad te strijken. Vooral in de stad en op slechte buitenwegen komt het systeem tot z'n recht. Met een druk op de sport-knop verandert het karakter en gedraagt de C5 zich als een traditionele, vertrouwde zakenauto.