Citroen C4 Picasso 1.6 THP Exclusive Pano/Navi/Massage/VOL
€ 8.677,-
Bouwjaar | 20-06-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.188 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-KPS-59 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.188 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-KPS-59 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carflex Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schacht 1A |
Postcode | 5107 RD |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25275677 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 57 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Lengte: 443 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.271 kg
Laadvermogen: 669 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.620 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieurkleur: Pack lounge
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Wij zijn enkel open met telefonisch afspraak.
Wij zijn 7 dagen per week open ook in de avond en zondagen zijn wij open op afspraak.
Bij interesse graag liever bellen of WhatsAppen, Marktplaats berichten wordt zelden beantwoordt.
Bij ons:
- Geen afleverkosten
- Gratis tenaamstellen op locatie
- Minimaal 6 mnd of nieuwe apk bij aflevering
- Alle inruil mogelijk tegen handelsprijs
Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo
accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit
uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar
controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen
beïnvloeden.
Carflex Dongen
De Schacht 1 A
5107RD DONGEN
(Naast "Van Biezen Autotechniek")
Tel: 0625275677
E-mail: carflexdongen@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Picasso | Speciaal voor iedereen
Ruimte is het allerbelangrijkste punt bij de keuze van een MPV (Mutli Purpose Vehicle). Bij zo'n praktische gezinsauto komen zaken zoals luxe of rijeigenschappen op de tweede plaats. Het uiterlijk wordt vaak helemaal vergeten. Citroën brengt daar nu verandering in! De "C4 Picasso" zou even praktisch en comfortabel zijn als de concurrentie, maar koppelt dat aan een bijzondere vormgeving.
Citroen toont lef met de nieuwe C4 Picasso! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Helaas valt de benzinemotor tegen, de diesel overtuigt wel.
Plus
- uitstekend weggedrag i.c.m. dieselmotor
- stil en comfortabel
- ruim en praktisch
Min
- testauto niet vrij van rammeltjes en elektrische storingen
- matig weggedrag i.c.m. benzinemotor
Conclusie
Citroën toont lef met de nieuwe C4 Picasso; waarvoor hulde! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Op sommige punten stelt de C4 Picasso echter teleur of zal de auto slechts bij een select publiek in de smaak vallen.
Het belangrijkste kritiekpunt is het weggedrag van de versie met benzinemotor. Deze stuurt te licht en wanneer het de auto lastig wordt gemaakt, is het weggedrag matig. Diverse elektronische systemen zijn lastig te bedienen of doen niet wat er van verwacht mag worden. In vergelijking met de concurrentie gebruikt Citroën conservatieve techniek met als resultaat heel gemiddelde prestaties en verbruikscijfers.
In combinatie met de dieselmotor is de C4 Picasso een heerlijk sturende auto die volop comfort biedt. Dankzij de bijzondere vormgeving en complete uitrusting weet de C4 Picasso zich echt van de massa te onderscheiden. Vooral mensen die tot nu toe geen MPV wilden hebben vanwege de nietszeggende uitstraling, zullen zich aangetrokken voelen tot deze exclusieve Citroën.