Bouwjaar | 21-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-RLG-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-RLG-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Aaken Middelbeers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 5091 BG |
Plaats | Middelbeers |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5141885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanaaken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2018
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Lengte: 433 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.550 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Tissu
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag:
Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Bekijk hier de actuele voorwaarden van de Bovag:
https://www.bovag.nl/thema-s/de-zekerheid-van-bovag-garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Dankzij hoogwaardige techniek en verschillende veiligheidssystemen, biedt deze Citroen C4 u optimale veiligheid en comfort tijdens iedere rit. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Zijn geweldige zitcomfort dankt deze auto onder meer aan de massagefunctie in de bestuurdersstoel, en daarbij stoelverwarming en stoelventilatie. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en verstelbare lendensteunen.
Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig via het stuurwiel. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. En deze auto heeft ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft.
Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.