Bouwjaar | 31-01-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.000 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 58-SJ-RX Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 3.799,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.000 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 58-SJ-RX Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Brabant Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 9 |
Postcode | 5831 AV |
Plaats | Boxmeer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 346596 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.brabantautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2003 - apr 2008
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 393 x 170 x 156 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 376 kg
GVW: 1.556 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 3 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. Zoals deze Citroën C3 Pluriel bijvoorbeeld. Hij heeft 60000 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2006. De aandrijving van deze Citroën wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In deze auto profiteert u onder andere ook van: in hoogte verstelbare voorstoelen, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur is deze Citroën helemaal compleet.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Word mooiweerrijder en kom deze cabrio nu uitproberen. Bel voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.