Bouwjaar | 22-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | RT-112-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | RT-112-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B. Verstappen Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweg 38 |
Postcode | 5715 PV |
Plaats | Lierop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 331487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 55102241 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bverstappen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3941 x 1728 x 1524 cm
Wielbasis: 2.466 cm
Inhoud laadruimte: 287/1.120 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 570 kg)
Max. dakbelasting: 70 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 185/65R15
flinke voor schade zie foto's !!!!! net over chassisbalken gepakt dus chassis goed, motor gooit rond maar slaat niet aan !!!! compleet nl kenteken zonder wok !!! LET OP GENOEMDE PRIJS IS EEN ZEER SCHERPE EN VASTE INTERNET ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE, DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!!! FIXED PRICE !!!! FESTEN PREIS !!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.