Bouwjaar | 28-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.825 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 71-PP-BD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.825 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 71-PP-BD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GEVO Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dongenseweg 63 |
Postcode | 5047 SE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19332006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gevoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 41 liter
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 966 kg
Max. trekgewicht: 537 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3666 x 1659 x 1477 cm
Wielbasis: 232 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag even bellen voordat u langs wilt komen om teleurstellingen te voorkomen, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.Ook ruilen wij graag uw huidige auto in tegen een goede prijs. Wilt u alleen uw auto verkopen dan is dat ook mogelijk u krijgt dan gelijk vrijwaring wij zijn namelijk RDW Erkend.
BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfels kunt u ons altijd vrijblijvend contacteren..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.