Bouwjaar | 30-11-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.643 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 64-SF-HZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.643 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 64-SF-HZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Halewijn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Polstraat 18 |
Postcode | 4261 BT |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 692674 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhalewijn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 166 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 907 kg
Laadvermogen: 433 kg
GVW: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 525 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Halewijn levert al meer dan 40 jaar persoonlijke en deskundige service. Wij bieden u professioneel onderhoud, reparatie, revisieverkoop en inkoop van alle merken personen- en bedrijfswagens.
U kunt met alle mogelijke reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij ons terecht. Onderhoud wordt volgens fabrieksvoorschrift uitgevoerd, dus u behoudt altijd uw garantie.
Wij hebben altijd diverse auto's op voorraad. Auto's in alle prijsklassen die altijd grondig zijn nagekeken. Al onze auto's worden standaard afgeleverd met een de afleveringsbeurt volgens fabrieksvoorschrift. Staat uw gewenste auto er niet tussen dan kunnen wij een eerlijke en goede auto voor u opzoeken via ons uitgebreide netwerk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.