Citroen C2 1.1i Séduction ZEER MOOI APK 3 Jan 2025

€ 1.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 206.443 km
Deuren 3
Kenteken 43-SH-ST Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Citroen C2 1.1i Séduction ZEER MOOI APK 3 Jan 2025


€ 1.399,-

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 206.443 km
Deuren 3
Kenteken 43-SH-ST Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam F. Klomp Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoekstraat 2A
Postcode 5674 NP
Plaats Nuenen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14008924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fklompautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 166 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 931 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 520 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer metallic lak en verschuifbare achterbank.

Natuurlijk behoren verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale portiervergrendeling en buitentemperatuurmeter ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van.

Belt of mailt u ons vandaag nog?

= Bedrijfsinformatie =

Wij adverteren met scherpe meeneem prijzen!
We zijn 7 dagen per week geopend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen

"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?

Autotest | Citroen C2 Du vin, du pain, du Citroen

De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.

Plus

  • Aantrekkelijke vormgeving
  • Compact maar toch ruim en praktisch

Min

  • Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
  • Prijs/prestatie verhouding kan beter

Conclusie

Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.

De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.

Deel deze advertentie