Citroen C1 1.0 e-VTi Style Edition/Audio/Airco

€ 6.500,-

Bouwjaar 27-01-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.353 km
Deuren 3
Kenteken H-478-LP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Citroen C1 1.0 e-VTi Style Edition/Audio/Airco


€ 6.500,-

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.353 km
Deuren 3
Kenteken H-478-LP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto040
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres zuidewijn 39
Postcode 5653 PP
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20341295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto040.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R14
Acceleratie (0-100): 19,7 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg

Interieur
Interieur: Grijs/zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): meeneem prijs: De meeneemprijs is een scherpe prijs. De auto wordt afgeleverd zonder garantie, met vloeistof controle en met nieuwe apk van 12 maanden. Alle auto's worden gecontroleerd op gebreken. De kosten voor het overschrijven van de auto op uw naam zijn inbegrepen. Inruil is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.

Deze Citroen C1 komt uit 2016, werd geleverd van 01-10-2015 tot 30-04-2016. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 19,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 815 kg. De auto krijgt een nieuwe APK bij aflevering en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.

Met een auto als deze Citroen C1 komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze Citroen profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.

Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Deze auto is voorzien van lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Citroen C1 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Citroen C1 Brake Assist als remondersteuning.

Maak nu een afspraak voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

ALLEEN OPEN OP AFSPRAAK!!!
De prijs voor deze auto is inclusief een nieuwe APK. De auto heeft een pre inspectie en vloeistof controle gehad. De auto wordt op uw naam overgeschreven en mocht u een auto inruilen dan krijgt u meteen de vrijwaring. Onderhoud en garantiepakketten bied ik u, ind

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?

Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?

Autotest | Citroen C1 Knollen voor Citroënen verkopen?

De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • Doordacht concept
  • Vlot en zuinig

Min

  • MirrorLink werkt slecht
  • Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
  • Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)

Conclusie

Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.

Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.

Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.

Deel deze advertentie