Bouwjaar | 30-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.853 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-ZHZ-82 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.853 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-ZHZ-82 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice de Wit |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loo 46 |
Postcode | 5571 KR |
Plaats | Bergeijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 572141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicedewit.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R14
Acceleratie (0-100): 19,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard Afleverpakket: Auto word geleverd met 1 jaar APK
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 25 euro brandstof, Auto wordt schoon afgeleverd, Tenaamstelling inbegrepen, Vloeistoffencontrole
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak.
Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. En deze auto heeft ook boordcomputer en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze Citroen C1 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Door de hill hold control is geen helling meer een probleem om stil te staan. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
Prijs is inclusief APK van minimaal 12 maanden. De auto word op uw naam gezet, tevens krijgt de auto, zonder bijkomende kosten, een pre inspectie en vloeistofcontrole bij aflevering.
U kunt deze auto komen bekijken en tevens een proefrit aanvragen bij autoservice de Wit, Loo 46 Bergeijk. Hier kunt u niet alleen terecht voor APK- onderhoud, reparatie en nieuwe onderdelen, wij zijn ook uw partner bij uitstek voor aanschaf van uw nieuwe of gebruikte auto. Autoservice de Wit is aangesloten bij de Bovag en RDW erkend. Voor meer informatie kunt u bellen met : 0497-572141 of 06-50263578. Aan eventuele onjuiste gegevens kunnen geen rechten worden ontleend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.