Bouwjaar | 22-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.916 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-ZP-NR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.393 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.916 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-ZP-NR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.393 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Arjan van Houtum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vlonder 7 |
Postcode | 5427 DB |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 327300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfarjanvanhoutum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2007 - aug 2009
Technische informatie
Koppel: 222 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 61 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.923 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
AutoHoutum heeft alle moeite genomen om de informatie over deze auto zo goed en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleer bij aankoop de zaken die je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet HHR | Pimp my Chevvy
Chevrolet verkoopt auto's in alle soorten en maten. Een ding hebben ze allemaal gemeen: ze bieden veel waar voor weinig geld. Maar in Amerika biedt Chevrolet nog meer: bijzondere auto's, zoals de HHR. De hoge heren vonden het tijd om ook die auto naar Europa te brengen. Een goed idee?
De HHR biedt meer ruimte dan de gemiddelde stationcar en de ruimte is slim te benutten. Evenals de andere Chevrolets heeft ook deze HHR een scherpe prijs. Matige rijeigenschappen en hoog verbruik.
Plus
- geslaagde mix modern / ouderwets
- ruim en praktisch
- scherpe prijs
Min
- geen diesel leverbaar
- grote motor, grote dorst, kleine prestaties
- indirecte, gevoelloze besturing
Conclusie
Was het een goed idee om de Chevrolet Heritage Heigh Roof (HHR) naar Europa te brengen? Het antwoord is ja en afhankelijk van de koper. Ja, omdat Chevrolet geen ruime middelgrote ruimteauto meer had. De HHR is dus een prima aanvulling op het bestaande gamma. De HHR biedt meer ruimte dan de gemiddelde stationcar en de ruimte is zeer efficiënt te benutten. Evenals de andere Chevrolets heeft ook deze HHR een bijzonder scherpe prijsstelling.
Omdat de voor Amerika ontworpen HHR zonder modificaties op de Europese markt verschijnt, rijdt de auto als een echte Amerikaan. Of dat goed of slecht is, is puur persoonlijk. Alles is gericht op comfort. De motor is groot, maar kalm en ingetogen. Het weggedrag is comfortabel en goedmoedig.