Chevrolet Camaro USA 3.8 Convertible A e apk leuke zomerauto

€ 4.700,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2000
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken 8-TTN-99 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.791 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Chevrolet Camaro USA 3.8 Convertible A e apk leuke zomerauto


€ 4.700,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2000
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken 8-TTN-99 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.791 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam USA Cars Cas van de Mosselaar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Eek 7
Postcode 5363 VD
Plaats Velp Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)486 - 471111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.usa-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • radio/cassette speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 1998 - jul 2002

Technische informatie
Koppel: 305 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 188 x 130 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.571 kg
Laadvermogen: 361 kg
GVW: 1.932 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 294 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

USA-CARS
GRAVE
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag 8:30 tot 17:30
Zaterdag 9:00 tot 16:00
Zondag Gesloten
Voor meer info Bel:0486-471111 en na 17:30 Bel: 06-53205120

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Chevrolet Camaro | Terug in de tijd

Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?

Autotest | Chevrolet Camaro Terug in de tijd

De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • prima audiosysteem

Min

  • (zeer) hoog verbruik
  • weinig hoofdruimte
  • vele ergonomische missers

Conclusie

Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.

Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.

Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.

Deel deze advertentie