Bouwjaar | 31-05-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | 8-TTN-99 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.791 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 4.700,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | 8-TTN-99 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.791 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | USA Cars Cas van de Mosselaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Eek 7 |
Postcode | 5363 VD |
Plaats | Velp Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)486 - 471111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.usa-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 1998 - jul 2002
Technische informatie
Koppel: 305 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 188 x 130 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.571 kg
Laadvermogen: 361 kg
GVW: 1.932 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 294 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
USA-CARS
GRAVE
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag 8:30 tot 17:30
Zaterdag 9:00 tot 16:00
Zondag Gesloten
Voor meer info Bel:0486-471111 en na 17:30 Bel: 06-53205120
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.