Chevrolet Camaro USA 3.6 V6 CAMERA STOELVERWARMING ALCANTARA NAVI BLUETOOTH

€ 31.994,-

Bouwjaar 06-06-2017
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.545 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.564 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Chevrolet Camaro USA 3.6 V6 CAMERA STOELVERWARMING ALCANTARA NAVI BLUETOOTH


€ 31.994,-

Algemeen

Bouwjaar 06-06-2017
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.545 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.564 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automakelaar Oss
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dommelstraat 49-D
Postcode 5347 JK
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33442641 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaaross.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.687 kg
GVW: 1.687 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

= Bedrijfsinformatie =

Garanties en financieringen zijn uiteraard mogelijk, vraag naar de mogelijkheden!

Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk!

Wij zijn geopend op afspraak, graag bellen voor een bezichtiging.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Chevrolet Camaro | Terug in de tijd

Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?

Autotest | Chevrolet Camaro Terug in de tijd

De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • prima audiosysteem

Min

  • (zeer) hoog verbruik
  • weinig hoofdruimte
  • vele ergonomische missers

Conclusie

Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.

Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.

Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.

Deel deze advertentie