Bouwjaar | 16-03-2012 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.000 km |
Deuren | - |
Kenteken | SF-664-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.600 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2012 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.000 km |
Deuren | - |
Kenteken | SF-664-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.600 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Woensel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Greefstraat 9B |
Postcode | 5622 GJ |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14482271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumwoensel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aantal cilinders: 6
Ledig gewicht: 1.795 kg
Wielbasis: 281 cm
Interieur: black, Stof
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Betreft auto van een ex NATO medewerker, meegenomen uit Amerika als verhuisboedel.
Moet nog officieel ingevoerd worde met aangifte/BPM
NATO kenteken SF-644-N is de registratie kenteken in Nederland.
Auto rijdt schakelt goed !
Let op enige schade zie foto; portier rechts voor / rechter buitenspiegel gebroken / rechts achterbumper.
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Woensel is een autobedrijf waar u terecht kunt voor al uw mobiliteits vraagstukken. Verkoop/inkoop, Onderhoud, banden, aircoservice, aankoopbegeleiding, financieren, verzekeren en wagenparkbeheer. Wij communiceren in alle opzichten volstrekt eerlijk en helder.
Alle auto's hebben uiteraard kloppende kilometerstanden en bouwjaren tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Hoewel wij denken alles juist te vermelden maken we uiteraard een voorbehoud voor typ en specificatie fouten.
Graag leveren wij uw auto helemaal naar wens aan u af. Mist u iets? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Alle auto,s vanaf 3500 euro aankoopwaarde, worden allen afgeleverd met een op dat moment en of op korte termijn benodigde onderhoudsbeurt zonder extra kosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.