Bouwjaar | 24-10-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.883 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | P-479-RS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 412 kW (561 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.883 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | P-479-RS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 412 kW (561 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Ven Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ettenseweg 76 |
Postcode | 4706 PB |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51896460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.venauto.nl/autos.php |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 265/40 R19
Bandenmaat achter: 295/35 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 186 x 146 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.925 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 2.410 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Milieu
CO2-uitstoot: 232 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Staat
Aantal handzenders: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Let op betreft een export meeneemprijs zonder service en garantie.
Front Schade, Ruit Schade, Rondom Schade, Vering Rechts Voor Defect
= Bedrijfsinformatie =
U heeft bij ons 3 opties als u een auto koopt.
Optie 1: Internet meeneem/handelsprijs .
Optie 2: Service prijs 225,- euro Incl. Nieuwe APK-Afleveringsbeurt (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen).
Optie 3: Full service prijs 750,- euro Incl. Afleveringsbeurt, APK, 3 Maanden garantie (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen). Let op optie 3 is alleen geldig bij aanschaf van een auto vanaf 4500,- euro
Van der Ven Auto's B.V. Ettenseweg 76 4706 PB Roosendaal Telefoon: 0165-523912
E-mail: verkoop@venauto.nl Website: www.venauto.nl
Bel of App 06-51896460 of 06-30122169 voor een afspraak!
Gesproken talen: Nederlands, Engels, Duits en Turks.
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).