BMW M5 5-Serie V10 507PK ORIGINEEL NAP

€ 28.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-03-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.866 km
Deuren 4
Kenteken 38-SL-XH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.999 cc
Vermogen 372 kW (507 pk)

BMW M5 5-Serie V10 507PK ORIGINEEL NAP


€ 28.999,-

Algemeen

Bouwjaar 02-03-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.866 km
Deuren 4
Kenteken 38-SL-XH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.999 cc
Vermogen 372 kW (507 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 10

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 255/40 R19
Bandenmaat achter: 285/35 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 289 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 357 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,8 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik in de stad: 22,7 l/100km (1 op 4,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Hij ziet er geweldig uit, maar levert bovendien ook topprestaties. De aandrijving wordt verzorgd door een tiencilinder motor en een automatische transmissie. Deze BMW 5-serie komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, elektrische zonnerollo voor de achterruit, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Het origineel navigatiesysteem is gecombineerd met een uitgebreid audio-installatiesysteem, waarbij online muziek te beluisteren is via bluetooth. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Is het maar een buitje of een constante regenstroom? De regensensor reageert altijd accuraat! Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze BMW 5-serie prima parkeersensoren die u een handje helpen. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Met schakel flippers aan het stuur, bestuurders-informatie-systeem, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter is deze BMW helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze BMW 5-serie is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. Als de banden lucht tekortkomen, geeft het bandenspanningscontrolesysteem meteen een seintje. Dat scheelt brandstof, slijtage en een te lange remweg.

Deze sportwagen komt graag in actie om u te overtuigen. Even contact opnemen en u maakt zo snel mogelijk een proefrit.

ORIGINELE NEDERLANDSE AUTO!

VOLLEDIG ONDERHOUDEN!

ALLE FACTUREN EN BEWIJZEN AANWEZIG!

RUIM 20.000euro AAN ONDERHOUD FACTUREN AA

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie