BMW M3 Coupe I Manual I 2e Eig. I H&K I 1st paint

€ 64.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-05-2003
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.000 km
Deuren 2
Kenteken H-801-BB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.246 cc
Vermogen 252 kW (343 pk)

BMW M3 Coupe I Manual I 2e Eig. I H&K I 1st paint


€ 64.995,-

Algemeen

Bouwjaar 16-05-2003
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.000 km
Deuren 2
Kenteken H-801-BB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.246 cc
Vermogen 252 kW (343 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Supreme Car Store
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zeeheld 5
Postcode 5342 VX
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27511803 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.supremecarstore.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cassette speler
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2006
Modelcode: E46 (2)

Technische informatie
Koppel: 365 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 63 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 449 x 178 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.000 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder Walknappa/zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 287 g/km
Energielabel: G

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 20,4 l/100km (1 op 4,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 695): Supreme

Introductie:
In 2000 werd in Europa de E46 M3 in productie genomen. Hij heeft een 3.2l 6-in-lijn motor met 343 pk. Een van de opmerkelijke opties waren de SMG Drivelogic-transmissie en een Formule 1-gelijkende elektro hydraulische manuele versnellingsbak zonder koppelingspedaal. Een uniek punt is dat de E46 M3-motor meer dan 100 pk per liter (343pk / 3.2l) produceert. Deze motor heeft daarom al verscheidene prijzen gewonnen zoals de International "Engine of the Year" en de "Best New Engine" in 2001 en was de winnaar in de categorie 3-4L van 2001 tot 2006. Dit exemplaar is uitgerust met de handgeschakelde transmissie zoals iedere purist hem eigenlijk wel wil hebben.

Uitvoering:
BMW E46 M3 uit het jaar 2003. Dit betreft het facelift model met alle modificaties, led achterlichten en vanaf de facelift was de exterieurkleur "silbergrau-metallic" leverbaar.  Afkomstig van de 2e Zweedse eigenaar welke de auto zeer goed heeft onderhouden. Alle documentatie is aanwezig incl. de CVO documenten en afleveringsboek. Door ons in 2017 aangekocht als investering en mag nu naar een nieuw baasje.

Exterieur:           Silbergrau Metallic - A08
Interieur:             Leder Walknappa/zwart 

Options:
0210 Dynamische stabiliteitscontrole
0249 Multifunctie v stuurwiel
0302 Alarmsysteem
0403 Glasdak elektr.
0423 Vloermat velours
0431 Binnenspiegel, automatisch dimmend
0441 Roker-kit
0459 Stoelverstelling elektrisch met memory
0494 Stoelverwarming bestuurder/passagier
0495 Driepuntsgordel en hoofdsteun middenachter
0502 Koplamp reiniging installatie
0520 Mistlamp
0521 Regensensor
0522 Xenon licht
0534 Automatische airco
0548 Kilometersnelheidsmeter
0550 Boordcomputer
0609 Navigatiesysteem Professional
0650 Cd speler
0672 6-voudige CD-wisselaar
0674 Hifi-systeem Harman Kardon
0710 M Sportstuurwiel multifunctioneel
0760 Hoogglans Shadow line
0775 Dakhemel antraciet
0785 Knipperlichten wit
0792 BMW LM wiel M 19" gesmeed
0818 Hoofd schakelaar accu
0842 Uitvoering voor koude landen
0851 Taal Du

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie