Bouwjaar | 2013 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.930 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.999 cc |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
€ 40.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2013 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.930 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.999 cc |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VN Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Regent Smitsstraat 48 |
Postcode | 5272 BE |
Plaats | St Michielsgestel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38280370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vn-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2010 - mei 2014
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 63 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.555 kg
Wielbasis: 276 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Energielabel: G
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
In opdracht van onze klant bieden wij aan; Nette BMW E92 M3 4.0 V8 Coupé Competition Handgeschakeld uit 2013 met slechts 76.000 kilometer!
Betreft het facelift model, te herkennen aan onder andere de nieuwe achterlichten.
Uitgevoerd in de zeldzame kleur Melbourne Red Metallic, in combinatie met het "Novillo" Fuchs Red/Black Nappa lederen sportinterieur..
Met de legendarische atmosferische 4 liter V8 motor met 420 PK, gekoppeld aan een handgeschakelde zes bak! Zo gaan ze nooit meer worden!
Onder andere voorzien van Competition package, Breedbeeld CIC Harddisk Navigatiesysteem met Bluetooth koppeling, Alarm, Climate control, Cruise Control, Keyless entry, Keyless Go, Adaptieve Xenon verlichting, Stoelverwarming, inklapbare spiegels, electrische stoelen, electrische ramen voor en achter en 19" lichtmetalen breedset velgen
Dak en bovenzijde kofferklep zijn zwart gewrapt, dit is in overleg te verwijderen.
Deze M3 is gebruikt voor enkele rondjes Nurburgring vrij rijden
Upgrades zijn daarom uitgevoerd zoals ST XTA Plus3 (Made by KW) schroefset onderstel, in hoogte , hardheid en rebound verstelbaar. Origineel onderstel is ook aanwezig.
18" Schmickler velgen met Yokohama Advan Semi Slick banden. Originele Competion pack velgen zijn ook aanwezig.
Voorzien van gehele historie, boekjes en 2 originele sleutels
Momenteel voorzien van Duitse kentekenpapieren, in het verleden wel al in Nederland geregistreerd geweest.
De prijs is een all-in meeneemprijs, er komen géén afleveringskosten meer bij!
LET OP....! Wij zijn alléén op afspraak geopend....!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme
"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...
De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.
Plus
- snel en zuinig
- sportief en comfortabel
- ruim en lichtgewicht
Min
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.
Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.