vorige 291 van 2.160 volgende

BMW M3 3-Serie Coupe I 359M I Bilstein B16 I Akrapovic

€ 43.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-01-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.500 km
Deuren 2
Kenteken 18-ZB-ZP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.999 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

BMW M3 3-Serie Coupe I 359M I Bilstein B16 I Akrapovic


€ 43.995,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.500 km
Deuren 2
Kenteken 18-ZB-ZP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.999 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Supreme Car Store
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zeeheld 5
Postcode 5342 VX
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27511803 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.supremecarstore.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2010
Modelcode: E92

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 63 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Lengte: 462 cm
Wielbasis: 276 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.555 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.080 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder novillo schwarz
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,9 l/100km (1 op 5,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,2 l/100km (1 op 10,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 695): Supreme

Introductie:
Eerste én laatste BMW M3 met V8. Zeer kenmerkend geluid wat geen ander motorblok kan evenaren. Deze BMW E92 M3 is een juweel van BMW motorsport. De S65B40 motor is dan ook enkel voor dit model geproduceerd en zal in de toekomst nooit meer terugkeren. Gewoon de laatste BMW waarbij je écht zelf aan het rijden bent. Wij zijn blij deze magnifieke E92 M3 met handgeschakelde versnellingsbak te mogen verkopen.

Uitvoering:
Origineel Nederlands geleverde BMW E92 M3 V8 met handgeschakelde versnellingsbak. Uitgevoerd in de mooiste M3 kleur Silverstone Metallic met zwart lederen interieur. Nu 154.500km gereden en recent volledig aangepakt.. Aan onderhoud is deze M3 zeker niets te kort gekomen en wij hebben voor verkoop echt alle puntjes op de "ï" gezet. Beter kan hij nu echt niet! Hieronder een overzicht van de gedane aanpassingen en upgrades:

01-2021                134.000km:
- Drijfstang lagerschalen
- Motorsteunen L+R
- Olie en filter - Liqui Moly GT1 Race Tech 10W60
- Bougie's
- Akrapovic einddemper met carbon tips

06-2021                144.000km:
- Remschijven voor en achter
- Remblokken Textar S4007 (BMW Motorsport) voor en achter
- Wiellagers voor
- Bilstein B16 schroefset hardheid instelbaar
- Olie en filter (Liqui Moly GT1 Race Tech 10W60)
- Eventuri air intake carbon

11-2022                154.500km:
- Uitlaatspruitstukken vervangen L+R
- Pakkingen van de motor allemaal nagekeken en vervangen zoals de klepdekselpakkingen, carter pan etc.
- Krukas kering bakzijde vervangen
- Koppelingsset (BMW Motorsport)
- Goodridge RVS remslangen
- Wheelstuds M10X1.5 incl. moeren 19'
- Topgear UK X/-H-pipe met 2 x 200 cell sport cats (best on the market)
- Olie en filter (Liqui Moly GT1 Race Tech 10W60)
- Versnellingsbak revisie - synchromeshring 2,3,4 en 5 vervangen (oude onderdelen aanwezig)
- Versnellingsbak olie HGP 75W80 GL5
- Remvloeistof

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie