Bouwjaar | 20-04-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.676 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-XRX-17 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.799 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.676 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-XRX-17 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.799 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E&S Automotive |
Contactpersoon | Eric Roos |
Adres | Leembaan 25a |
Postcode | 5753 CW |
Plaats | Deurne |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42884007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.esautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 185 x 149 cm
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 254 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 16,1 l/100km (1 op 6,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
We hebben hier een zeer mooie Youngtimer (sinds 20-4-2024) in de vorm van een BMW 550i
De auto is voorzien van een M-Sport pakket incl M onderstel en heeft een klep in de uitlaat die zorgt voor een mooie diepe brom bij hogere toerentallen/accelereren.
De auto is een facelift (LCI) van het laatste jaar waarin de E61 is geproduceerd, namelijk 2009.
Op 30-4-2024 heeft de auto een versnellingsabak revisie ondergaan waarbij ook meteen de koppelomvormer vervangen is.
Het kostenplaatje hiervan bedraagt €3448,50 zie factuur op de laatste foto.
De auto schakelt nu dus weer als een nieuwe en de eerst tig jaar heb je geen gezeur meer met de versnellingsbak.
Dus als je op zoek bent naar een perfekt rijdende youngtimer waar je aardig mee mee kunt komen in het verkeer (de auto is ook gechipt namelijk) dan is dit de auto voor jou !
= Bedrijfsinformatie =
.
********** Wij werken alleen op afspraak ***********
Neem dus voordat u wilt komen kijken eerst contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon/WhatsApp: +31642884007
.
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.