BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320i Centennial High Executive Aut8, Sport Line, Comfort-toegang, Camera, Head-up Display, Memory, Stoelverwarming, Cruise Control, Navig
€ 24.500,-
Bouwjaar | 25-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.379 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-715-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320i Centennial High Executive Aut8, Sport Line, Comfort-toegang, Camera, Head-up Display, Memory, Stoelverwarming, Cruise Control, Navig
€ 24.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.379 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-715-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Esch Mercedes |
Contactpersoon | Anton van Esch |
Adres | Ambachtstraat 8 |
Postcode | 4261 TJ |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 696310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mercedesonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2016 - feb 2017
Modelcode: F34 LCI
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 183 x 151 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.575 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging s.v.p.op afspraak. tel. 0416-696310 of info@vanesch.nl Alle geadverteerde prijzen in NL zijn inclusief BPM, tenzij anders vermeld, schrijf en zetfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie GT | Groter is beter
Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.
De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim, ook achterin
- grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie
Min
- stil, maar mag stiller
- sterke, maar toch tamme dieselmotor
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.
De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.
De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.