BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320d Luxury Sport bj 2015PANORAMADAKSTOELVERWARMINGXENON

€ 14.999,- incl. BTW

Bouwjaar 07-09-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 197.104 km
Deuren 5
Kenteken KN-966-S Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320d Luxury Sport bj 2015PANORAMADAKSTOELVERWARMINGXENON


€ 14.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-09-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 197.104 km
Deuren 5
Kenteken KN-966-S Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CTR B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisbroeksestraat 21A
Postcode 5281 RV
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34153556 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 226 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 183 x 151 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.570 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.165 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Staat
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening.

Wij werken uitsluitend op afspraak.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.


Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We make export papers with registration and insurance ourselves
Wir stellen Exportpapiere mit Registrierung und Versicherung selbst her
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie GT | Groter is beter

Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.

Autotest | BMW 3-Serie GT Groter is beter

De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • zeer ruim, ook achterin
  • grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie

Min

  • stil, maar mag stiller
  • sterke, maar toch tamme dieselmotor
  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.

De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.

De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.

Deel deze advertentie