Bouwjaar | 04-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-906-XN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
€ 38.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-906-XN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hartman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Slof 27 |
Postcode | 5107 RH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 693943 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohartman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Modelcode: F40
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 432 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.085 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder 'dakota' schwarz geperforeerd
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Optionele uitrusting:
Alarminstallatie 302
Binnenspiegel met Dimautomaat 431
Comfort-toegang (Open- en sluitsysteem) 322
DAB-Tuner (Radio-ontvangst digitaal) 654
Inductielaadstation voor Smartphone
(Wireless Charging) 6NW
Interieurinrichting: Interieurlijsten
Illuminated Berlin 4P3
Lichtmetalen velgen 8x19 (V-spaak 557 M,
Bicolor, Ceriumgrijs) 1Y3
Metallic-lak M
Panoramadak (Glas) 402
Parkeerassistent-pakket
o Achteruitrijcamera
Rijassistent-systeem Achteruitrijassistent
o 5DM
Rijassistent-systeem Driving Assistant 5AS
Sound-systeem Harman-Kardon 688
Sportstoelen voor (M-Technic) 711
Stoelbekleding/kussens: Leer Dakota
geperforeerd PDSW
Stoelverwarming voor 494
Stuur verwarmbaar 248
Meer details & 4K foto's over dit voertuig kunt u terugvinden op www.AutoHartman.nl
Bezoek graag na telefonische afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen, ook na 18.00 uur en op zondag op afspraak mogelijk. De Historie van onze auto's is bekend en elke keuring is toegestaan. Deze advertentie is deels geautomatiseerd gemaakt. Fouten, wijzigingen of tussentijdse verkoop voorbehouden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.