Bouwjaar | 01-12-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.885 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.885 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belleweg 2B |
Postcode | 5711 DH |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54908782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvrautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
DEZE BMW CABRIO HEEFT LICHTE SCHADE RECHTS VOOR ZIE FOTO'S OF BEL AUB VOOR MEER INFO +31654908782.
ALLE BOEKEN EN SLEUTELS AANWEZIG. AUTO WORDT GELEVERD MET NEDERLANDS KENTEKEN.
Het interieur van deze BMW 1-serie Cabrio beschermt jouw als een veilige cocon. Het onderstel is ontworpen om de scherpste bochten en de slechtste wegen aan te kunnen en de motor reageert alert op ieder commando. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de uitrusting van deze BMW horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, in hoogte verstelbare passagiersstoel, getint glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Achter het stuur van deze BMW bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze BMW helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze BMW 1-serie Cabrio is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bandenspanning checken hoeft niet. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt de druk in de gaten.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.