Bouwjaar | 20-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.401 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-642-BB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.401 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-642-BB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belleweg 2B |
Postcode | 5711 DH |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54908782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvrautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
ZEER NETTE EN SCHADE VRIJE BMW 118I AUTOMAAT.
Deze auto wil maar een ding: rijden. Dat zie je aan zijn sportieve uiterlijk. Deze BMW 1-serie straalt kwaliteit en klasse uit en belooft jou puur rijplezier. De aandrijving van deze BMW wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Stilstaan met een draaiende motor: duur, onnodig en slecht voor het milieu. Dus zorgt het start-stopsysteem dat de motor uitgaat bij stilstand, en weer aan bij rijden. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, sport line onderstel, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. De uitrusting van deze auto is met full map navigatiesysteem, sportstuurwiel, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
In de BMW 1-serie heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Banden met te weinig lucht zorgen voor meer brandstofverbruik en meer uitstoot. Met het bandenspanningscontrolesysteem krijgt u op tijd een waarschuwing.
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze BMW in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.