Bouwjaar | 29-05-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.392 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 146 kW (199 pk) |
€ 39.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.392 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 146 kW (199 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKanen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loo 14a |
Postcode | 5571 KR |
Plaats | Bergeyk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 556237 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 41100785 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokanen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
GVW: 1.335 kg
Wielbasis: 250 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Audi TT Roadster 40 TFSI S-tronic S-line Competition S-stoelen B&O Nekverw. Virtual cockpit Camera
Volledig dealer onderhouden.
Belangrijke opties:
- S sportstoelen fijnnappa
- Bang & Olufsen sound systeem
- Achteruitrijcamera
- Audi virtual cockpit
- Nekverwarming
- Audi Lane / Side assist
- Competition pakket
- Stoelverwarming
- Comfortsleutel
Internet meeneemprijs 39.900,-
Prijs op basis van inruil/ garantie 41.900,-
= Bedrijfsinformatie =
Wat heeft Auto Kanen u te bieden:
* Wij zijn een bij de BOVAG Aangesloten Autobedrijf met occasions van Dealerkwaliteit.
* Een ANWB/DEKRA Aankoopkeuring behoort tot de mogelijkheden
* Alle mogelijkheden betreffende Financiering- en/of Lease
* Een aanbod van exclusieve occasions
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.