Audi R8 Spyder 5.2 V10 Performance quattro Ceramic/B&O/Full Carbon package

€ 189.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.000 km
Deuren 2
Kenteken AU-DI-R8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 455 kW (620 pk)

Audi R8 Spyder 5.2 V10 Performance quattro Ceramic/B&O/Full Carbon package


€ 189.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.000 km
Deuren 2
Kenteken AU-DI-R8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 455 kW (620 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf John van der Rijt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groenendal 1
Postcode 5405 AS
Plaats Uden
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 257285 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rijtautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 580 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 329 km/u
Ledig gewicht: 1.670 kg
Wielbasis: 265 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Autobedrijf John van der Rijt biedt u aan deze overcomplete Audi R8 V10 Performance Quattro Spyder uit 2020 met maar 36dkm in Suzukagrijs metallic, voorzien van o.a.: Keramische remmen met rode klauwen, 20 inch lichtmetaal, Blauw Diamond stitching, Sportleder, Carbon in en exterieur, Camera, Laserled koplampen, Garagedeur opener,

0LW Met spec. plaatjes/stickers/ veiligheidscertificaten voor Duitsland
0M1 Brandstoftank
0P9 Uitlaateindpijp achter
0UB Speciale kleur
0VC Wagendocumentatie in Duits
0Y1 Standaard-klimaatzones
1A2 Brandstofsysteem directe benzine-inspuiting (FSI)
1E1 Absorptie-koolfilter
1G8 Bandenafdichtset
1KR Schijfremmen achter
1N8 Stuurbekrachtiging (dynamische stuurbekrachtiging)
1PD Wielbouten met diefstalbeveiliging (niet afsluitbaar)
1S2 Wagengereedschap met speciale krik
1T3 Verbandmateriaal met gevarendriehoek
1VN Inbouwdelen voor 10-cil. motor
1X1 Vierwielaandrijving
1XX Lederen multifunctie-sportstuurwiel met tiptronic
1Z0 Eerste brandstoftankvulling fabriek
1ZK Schijfremmen vóór
2MN Vering/demping (geregeld)
3G4 Bevestiging kinderzitje vóór
3PR Stoelverstelling, elektrisch voor beide voorstoelen met geheugen
4A3 Stoelverwarming
4F2 Centrale vergrendeling "Keyless-Entry"
4GQ Voorruit van warmtewerend glas
4L6 Zelfdimmende veiligheidsbinnenspiegel
4UF Airbag voor bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijdersairbag
4X1 Zij-airbag voor bestuurder
4ZP Sierlijsten
52L Lichtmetalen velgen 8,5J x 20 vóór, met 11J x 20 achter
5J1 Achterspoiler
5K4 Transportbeschermingshoes (confectiehoes) met extra transport- beschermingsmaatregelen
5L4 Voorspoiler (uitvoering 2) carbonweefsel
5MK Inleg, carbonweefsel
5RU Buitenspiegel rechts, convex (groot gezichtsveld)
5SL Buitenspiegel links, asferisch
6FQ Onderdelen met speciaal oppervlak
6H3 "Carbon"
6V1 Achterpaneel (ECE)
6W1 Kentekenplaathouder vóór (groot)
6XK Buitenspiegels, zelfdimmend, elektrisch inklap-, verstel- en verwarmbaar
7AL Anti-diefstalalarm met interieurbewaking, noodsirene en wegsleepbeveiliging
7G9 Aansluitpunt v. plaatsbepalingsassist.
7HD Lederuitvoering 3
7K3 Bandenspanningscontrole, frequentie 433 MHz High
7L8 Start-stopsysteem met terugwinning
7S1 Windscherm
7UG Navigatie-apparaat High
7X2 Parkeerhulp voor en achter
8G1 Grootlichtassistent
8IZ Led-koplamp met variabele lichtverst. en extra

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie