Audi R8 5.2 V10 Performance|Keramisch|B&O|Full Carbon|Vossen|Vorsteiner|

€ 184.740,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-04-2019
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.667 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 455 kW (620 pk)

Audi R8 5.2 V10 Performance|Keramisch|B&O|Full Carbon|Vossen|Vorsteiner|


€ 184.740,-

Algemeen

Bouwjaar 24-04-2019
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.667 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 455 kW (620 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maasdijk Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ippelseweg 15C
Postcode 4255 HW
Plaats Nieuwendijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 201081 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website maasdijkautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi R8 5.2 V10 Performance|Keramisch|B&O|Full Carbon|Vossen|Vorsteiner|

Audi R8 5.2 V10 Performance|Keramisch|B&O|Full Carbon|Vossen|Vorsteiner|


- Merk: Audi
- Model: R8
- APK tot: 24-04-2025
- Tellerstand: 30667 KM
- Carrosserievorm: Coupé
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: geel
- Kleurnaam: Vegas Yellow
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Fine Nappa Vegas Stitch
- Motorinhoud: 5204 cc
- Aantal cilinders: 10
- Motorcode: DMW
- Vermogen: 456 kW / 621pk
- Ledig gewicht: 1570 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 13.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 443 cm
- Breedte: 194 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Technology Pack

- Achteruitrijcamera
- Adaptief demping systeem
- Audio installatie premium
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DAB
- Draadloze telefoonlader
- Grootlichtassistent
- Smartphone integratie
- Variabele stuuroverbrenging
- WiFi voorbereiding

Comfort

- Cruise control

Exterieur

- 20 inch licht metalen velgen
- Achterspoiler
- Adaptief demping systeem
- Bang & Olufsen Geluidsinstallatie
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Carbon Package
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Keramische remmen
- Keramische remschijven
- Keramische remschijven
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Led Verlichting
- Licht pakket
- Lichtmetalen velgen 20"
- Park Distance Control
- Parkeer Camera
- Parkeersensor voor en achter
- Performance uitlaat
- Schakel mogelijkheid aan stuurwiel
- Speciale kleur
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie premium
- Bang & Olufsen Geluidsinstallatie
- DAB
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco
- Bluetooth Audio
- Carbonafwerking interieur
- Climate Control
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Luxe lederen bekleding
- Luxe lederen interieur
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Verwarmde voorstoelen
- Virtual Cockpit
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Carbon exterieur delen
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Sper Differentieel
- Keyless start
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Bandenspanningscontrolesyste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie