Bouwjaar | 29-02-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.816 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-345-TJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
€ 139.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.816 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-345-TJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kusters Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 15 |
Postcode | 5683 CJ |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29488682 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kustersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2015 - apr 2018
Modelcode: 4S
Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 330 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 194 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 1.895 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 287 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Onderhoudshistorie;
06-03-2016 ---- 18.625
28-03-2019 ---- 25.845
18-02-2020 ---- 29.939
24-02-2021 ---- 49.859
22-04-2021 ---- 51.930
08-09-2022 ---- 59.274 (met dsg service)
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op www.kustersautomotive.nl
Al onze auto's worden geleverd met n.a.p. garantie certificaat en geldige APK.
Uiteraard zijn de afleveringskosten en garantie optioneel en niet verplicht.
Vraag naar kosten en voorwaarden van de eventuele afleverings/garantie pakketten.
Inruil mogelijk!
FINANCIEREN EN (FINANCIAL) LEASE IS BIJ ONS OOK MOGELIJK, bel of mailt u ons voor de mogelijkheden.
Bij interesse kunt u bellen met;
Ricardo Kusters; 06 - 294 88 682
Of stuur een mail naar;
info@kustersautomotive.nl
Kusters Automotive
Nijverheidsweg 15 5683CJ Best
Openingstijden;
Ma. 09:00 - 14:00
Di. 09:00 - 17:00
Wo . 09:00 - 17:00
Do. 09:00 - 17:00
Vr. 09:00 - 17:00
Za. 10:00 - 16:00
Z0. Gesloten
*Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, werken wij tijdens onze openingstijden uitsluitend op afspraak. Ook buiten openingstijden geopend op afspraak.
Hoewel de informatie zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen en/of fouten in de gegevens, zoals prijzen, technische specificaties en dergelijke te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.