Bouwjaar | 25-01-2017 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.370 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | N-381-JJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 396 kW (539 pk) |
€ 115.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2017 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.370 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | N-381-JJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 396 kW (539 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EG Xclusive Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Karolingersweg 3-F |
Postcode | 5616 HX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41772738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.egx.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/35 R19
Bandenmaat achter: 295/35 R19
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 320 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 194 x 124 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.615 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.940 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 272 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 16,7 l/100km (1 op 6,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Deze auto is dagelijks bij ons te bezichtigen, binnen in onze verwarmde showroom.
Voor een bezichtiging werken wij uitsluitend op afspraak, dit is ook mogelijk in de avonduren.
Bel voor een afspraak naar: 06-41772738.
Alle voertuigen staan binnen in onze goed verlichte en verwarmde showroom gestald.
Alle auto's worden standaard afgeleverd met geldige APK.
Voor garantiepakketten via AutoTrust of een servicebeurt hebben wij verschillende mogelijkheden, deze kunnen wij per voertuig met u bespreken.
Beperkte inruil tegen handelswaarde mogelijk.
Financiering van het gehele of gedeelte van het aankoopbedrag is mogelijk via o.a. De Autofinancier, Lease.Auto, LeaseBet Auto of een andere financierder naar eigen keuze.
Voor vragen en meer informatie kunt u bellen naar: 06-41772738
Ons bezoekadres is:
EG Xclusive BV
Karolingersweg 3-F
5616 HX Eindhoven
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.