Audi Q8 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition

€ 114.950,-

Bouwjaar 31-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.100 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition


€ 114.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.100 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Breedveld Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lage Akkerweg 4B
Postcode 5711 DC
Plaats Someren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53445365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.breedveldautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm

Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW

Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 52 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,6 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 07-11-2028

Beschikbare afleverpakketten:
- Breedveld Basis (inbegrepen):
- Breedveld Auto's Garantie (zonder meerprijs):
- 12 maanden BOVAG garantie 
- Service beurt volgens fabrieksschema
- Kosteloos vervangend vervoer 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Breedveld Basis "): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

EH1 voertuiglaadkabel 
GA2 comfort stationaire airconditioning 
GB1 LTE-ondersteuning voor Audi-telefooncel 
GZ2 servosluiting voor de deuren 
IU1 smartphone-interface 
N0Q Valcona leer met S-reliëf en ruitstiksel 
PBY assistentiepakket Plus met parkeerassistent op afstand plus 
PGC-comfortsleutel met sensorgestuurde bagageruimteontgrendeling en
elektrische bagageruimteafdekking 
PV3 voorstoelen elektrisch verstelbaar inclusief geheugenfunctie voor de
Bestuurdersstoel QL5 zonwerende beglazing verduisterd 
QQ2 omgevingslichtpakket plus
Q4Q sportstoelen plus voor 
VC2 garagedeuropener 
YBS controle nummer 8 
YB7 intern controlenummer 
Y4V speciale controle I/VP 
1D3 trekhaak 
1PR wielbouten met diefstalbeveiliging en wiellosloopdetectie 
1XP lederen stuurwiel 3 spaken met multifunctie, schakelpaddles en
Stuurwielverwarming 
2Z0 Afschaffing van modelaanduiding en prestatie-/technologiebelettering 
3FU panoramisch glazen dak 
3GN railsysteem met bevestigingsset 
3NS achterbank plus 
3S2 dakrails zwart 
4A4 stoelverwarming voor en achter 
4D8 stoelventilatie en massagefunctie voor 
4ZP optiekpakket zwart plus 
58U velgen Audi Sport, 10-spaaks trapezium, zwart, 10.0Jx23, banden
285/35 R23 
6E6 Comfort middenarmsteun voor 
6XL buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar, aan beide zijden
automatisch dimmend, met geheugenfunctie. 
70T e-tron oplaadsysteem compact (AC) met huishoudstekker type E/F
73M industriële stekker CEE 16A, 230V, lang en recht, voor de e-tron
Oplaadsysteem 
9VS Bang & Olufsen premium geluidssysteem met 3D-geluid 
9ZE Audi telefooncel 
EA8 verlengde garantie 5 jaar max. 100.000 km 

Wij hebben een passie voor auto&#039

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie