Bouwjaar | 30-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.100 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 379 kW (516 pk) |
€ 155.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.100 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 379 kW (516 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breedveld Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Akkerweg 4B |
Postcode | 5711 DC |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53445365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breedveldautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 77 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 64 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,6 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Breedveld Basis (inbegrepen):
- Breedveld Auto's Garantie (zonder meerprijs):
- 12 maanden BOVAG garantie
- Service beurt volgens fabrieksschema
- Kosteloos vervangend vervoer
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Breedveld Basis "): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Leverbaar vanaf April/Mei 2024. In de kleuren daytona en zwart metallic.
Wij hebben een passie voor auto's, en verkopen en onderhouden alle merken. Onze auto's zijn allemaal dealer onderhouden, met volledige onderhoudshistorie en zijn voorzien van de Nationale AutoPas. Daarnaast zijn wij erkend BOVAG autobedrijf.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Deze auto wordt aangeboden bij Breedveld Auto's BV. Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u van harte uit om een proefrit te maken of om ons gehele aanbod te bekijken in onze volledig nieuwe showroom en werkplaats van 1000 vierkante meter!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.