Audi Q8 55 TFSI quattro S-Line ABT | 23 | Panorama | 4-wielst. | Trekhaak

€ 79.950,-

Bouwjaar 26-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.631 km
Deuren 5
Kenteken K-787-GD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q8 55 TFSI quattro S-Line ABT | 23 | Panorama | 4-wielst. | Trekhaak


€ 79.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.631 km
Deuren 5
Kenteken K-787-GD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Knook Select B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Huifakkerstraat 12
Postcode 4815 PN
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21377527 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.knook-select.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Tankinhoud: 85 liter

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 23
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Breedte: 200 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.080 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 2.830 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart-rotsgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Basispakket (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Een bijzonder stoere Audi Q8 55 TFSI Pro Line Plus, uitgevoerd als S-Line en voorzien van een volledig ABT-exterieurpakket ter waarde van ca. € 20.000,-! O.a. een aangepaste frontsplitter, zijskirts, achterklepspoiler en achterbumper met diffusor en dubbele uitlaatstukken aan beide zijden. En om het af te maken voorzien van 23" ABT Multispaak lichtmetalenvelgen. Daarnaast is deze Q8 fraai uitgevoerd in Daytona Grey met zwartoptiek plus pakket en privacy glas. De optielijst is ook niet bepaald karig te noemen, met onder andere 4-wielbesturing, S-stoelen verwarmd en geventileerd, afgevlakt S-Line stuurwiel, een met leder afgewerkt dashboard, Assistentiepakket City + Tour, elektrisch in-/uitklapbare trekhaak, glazen panoramadak, luchtvering, Bang en Olufsen audio, etc. Uiteraard is de onderhoudshistorie van deze Q8 volledig aantoonbaar.

Op afspraak geopend! Om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken én echt tijd te kunnen maken voor onze klanten, werken wij uitsluitend op afspraak. Bel, WhatsApp of mail gerust voor een bezichtiging. Wij zijn graag duidelijk en transparant. Geen verrassingen, je weet waar je aan toe bent. Inruil is uiteraard mogelijk. Tenzij anders vermeld, worden al onze auto's geleverd zonder enige vorm van achterstallig onderhoud en inclusief geldige APK, tellerrapport (indien voorhanden), onderhoudshistorie, 2 sleutels, wettelijke garantie en volledig gereconditioneerd. Vrijwel al onze occasions kunnen tegen meerprijs worden geleverd met extra aanvullende garantie en onderhoud. Maar iedere auto is uniek, dus informeer naar de mogelijkheden. Deze advert

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie