Bouwjaar | 07-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.110 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 124.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.110 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breedveld Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Akkerweg 4B |
Postcode | 5711 DC |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53445365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breedveldautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 52 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,6 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 07-11-2028
Beschikbare afleverpakketten:
- Breedveld Basis (inbegrepen):
- Breedveld Auto's Garantie (zonder meerprijs):
- 12 maanden BOVAG garantie
- Service beurt volgens fabrieksschema
- Kosteloos vervangend vervoer
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Breedveld Basis "): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
EH1 voertuiglaadkabel
GA2 comfort stationaire airconditioning
GB1 LTE-ondersteuning voor Audi-telefooncel
GZ2 servosluiting voor de deuren
IU1 smartphone-interface
N0Q Valcona leer met S-reliëf en ruitstiksel
PBY assistentiepakket Plus met parkeerassistent op afstand plus
PGC-comfortsleutel met sensorgestuurde bagageruimteontgrendeling en
elektrische bagageruimteafdekking
PV3 voorstoelen elektrisch verstelbaar inclusief geheugenfunctie voor de
Bestuurdersstoel QL5 zonwerende beglazing verduisterd
QQ2 omgevingslichtpakket plus
Q4Q sportstoelen plus voor
VC2 garagedeuropener
YBS controle nummer 8
YB7 intern controlenummer
Y4V speciale controle I/VP
1D3 trekhaak
1PR wielbouten met diefstalbeveiliging en wiellosloopdetectie
1XP lederen stuurwiel 3 spaken met multifunctie, schakelpaddles en
Stuurwielverwarming
2Z0 Afschaffing van modelaanduiding en prestatie-/technologiebelettering
3FU panoramisch glazen dak
3GN railsysteem met bevestigingsset
3NS achterbank plus
3S2 dakrails zwart
4A4 stoelverwarming voor en achter
4D8 stoelventilatie en massagefunctie voor
4ZP optiekpakket zwart plus
58U velgen Audi Sport, 10-spaaks trapezium, zwart, 10.0Jx23, banden
285/35 R23
6E6 Comfort middenarmsteun voor
6XL buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar, aan beide zijden
automatisch dimmend, met geheugenfunctie.
70T e-tron oplaadsysteem compact (AC) met huishoudstekker type E/F
73M industriële stekker CEE 16A, 230V, lang en recht, voor de e-tron
Oplaadsysteem
9VS Bang & Olufsen premium geluidssysteem met 3D-geluid
9ZE Audi telefooncel
EA8 verlengde garantie 5 jaar max. 100.000 km
Wij hebben een passie voor auto'
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.