Audi Q8 50 TDI QUATTRO Pro Line S VOL OPTIE RS STOELEN HUD PANO

€ 76.950,-

Bouwjaar 16-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.071 km
Deuren 5
Kenteken R-466-DR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Audi Q8 50 TDI QUATTRO Pro Line S VOL OPTIE RS STOELEN HUD PANO


€ 76.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.071 km
Deuren 5
Kenteken R-466-DR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ultimate Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Bosschen 16
Postcode 5151 RT
Plaats Drunen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24129696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ultimateautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/50 R20
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 245 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 200 x 171 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal

Dealer onderhouden auto. Elektrische trekhaak.

2 sleutels

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn van maandag tot en met zaterdag op afspraak geopend! tenaamstellen is daarbij mogelijk bij ons op kantoor. Dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur.

Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.

U kunt de foto's sturen naar: 06-24129696

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie