Audi Q7 60 TFSI e 465pk Competition | RS-Seats | 360 View | Massage | Stoelventilatie | Memory | Trekhaak | BOSE | ACC | Luchtvering | Carbon | LED-Matrix | S

€ 74.900,- incl. BTW

Bouwjaar 01-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 59.965 km
Deuren 5
Kenteken Z-620-HN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.001 cc
Vermogen 334 kW (455 pk)

Audi Q7 60 TFSI e 465pk Competition | RS-Seats | 360 View | Massage | Stoelventilatie | Memory | Trekhaak | BOSE | ACC | Luchtvering | Carbon | LED-Matrix | S


€ 74.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 59.965 km
Deuren 5
Kenteken Z-620-HN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.001 cc
Vermogen 334 kW (455 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CarRun bv
Contactpersoon corne de Laat
Adres de Run 8218
Postcode 5504 EM
Plaats Nl8217441172b01
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2300147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carrun.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - jun 2021
Referentienummer: 17
Productienummer: 17

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen elektromotor(en): 335 kW (455 PK)
Vermogen brandstofmotor: 335 kW (455 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Energielabel: D

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

LET OP, AUTO STAAT MOMENTEEL BIJ ONZE POETSER, GRAAG EVEN BELLEN BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK / BEZICHTIGING OP 040-2300147.
FOTO'S WIJKEN AF VAN DE ECHTE AUTO EN DIENEN ALLEEN ALS VOORBEELD!

Audi specialis Carrun heeft op voorraad een zeer compleet uitgeruste Audi Q7 60 TFSI e Competition met S-Line sportpakket en RS-Sportstoelen!
Dankzij de hybride aandrijving heeft u ook de mogelijkheid om volledig elektrisch te kunnen rijden.
Deze Audi Q7 is o.a. voorzien van: 360 View / Rondom zicht camera, Massage stoelen met ventilatie, Elektrisch uitklapbare trekhaak (3.500 KG trekgewicht ), Memory, BOSE Soundsysteem, Adaptieve Cruise Control, Adaptieve luchtvering, Carbon interieurlijsten, Matrix-LED verlichting, Stoelverwarming voor + achter, Tour pakket, Apple Carplay & Android auto, DAB, Virtual-Cockpit en draadloze telefoonoplader.

Onze vraagprijs is inclusief 12 maanden BOVAG garantie en aflever controle.

LET OP!! De getoonde 22'' Wielen zijn leverbaar tegen scherpe meerprijs (meerdere modellen leverbaar)!
Deze Audi Q7 is standaard voorzien van 21'' S-Line velgen.

Bel ons voor meer informatie op 040-2300147 of kom langs in onze showroom voor een bezichtiging.

Zoekcriteria: 3.0 50 TFSI 55 TFSIE 60 PHEV PLUG-IN HYBRID HYBRIDE E-TRON GT SPORTBACK WLTP ELEKTRISCHE SQ7 RS sline S-LINE virtual matrix led VIRTUAL schuifdak COMPETITION panorama q8 sq8 acc trekhaak luchtvering 3500kg v6 6cilinder

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie