Bouwjaar | 01-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.050 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | AU-Q7-60 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 75.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.050 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | AU-Q7-60 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Kollenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bestseweg 42 |
Postcode | 5688 NP |
Plaats | Oirschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 324831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12478007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvankollenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audio en telefonie: Aansluiting externe audio app, Bose Soundsysteem, Bluetooth, Geintegreerd audio, Radio/CD/Wisselaar/mp3, MMI navigatie plus met MMI Touch, DAB tuner. Audi Smartphone interface.
Comfort en Interieur: S interieur, S Stoelen, Zwart sportdesign lederen interieur met ruitenpatroon afgewerkt met witte stiksels, 12 Volt aansluiting achterin, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Climate control, Keyless entry/go (comfortsleutel), Deelbare achterbank, Elektr. ramen achter, Elektr. ramen voor, Elektronische handrem, Make-up spiegels, Midden armleuning achterbank, Midden armleuning voor, Radiobediening stuur, Stoelverwarming voor en achter, Zelf dimmende binnenspiegel, Virtual Cockpit.
Exterieur: Orcazwart metallic, S designpakket met zwart optiek pakket, 22 Inch Lichtmetalen velgen Audi Sport, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Elektr. verstelbare buitenspiegels, Verwarmde buitenspiegels, elektrisch te openen en te sluiten kofferklep, Panorama glazen schuif kanteldak, Zwart optiek pakket.
Techniek: Startonderbreking, Stuurbekrachtiging, S-tronic, Traction Control, Audi drive select, Automatisch geschakelde transmissie, Dynamische stuurbekrachtiging, Luchtvering, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar-inklapbaar-automatisch dimmend met memory functie, Elektrisch uitklapbare trekhaak.
Veiligheid: ABS, Achterruit-airbags, Adaptieve cruise control plus, Airbag bestuurder, Airbag bijrijder, Hoofdsteunen achter, Isofix aansluiting, Parkeersensoren voor en achter + 360 camera, inparkeerhulp, Traffic Sign Detection systeem, Zij-airbags achter, Zij-airbags voor, Audi pre sense rear, Side assist, Lane assist. (Assistentie tour) (Assistentie stad+Assistentie parkeren).
Verlichting: Automatisch inschakelende verlichting, Led dag rijverlichting, Led verlichting achter met dynamisch knipperlicht, Audi Matrix Led koplampen met dynamisch knipperlicht voor en achter.
Overig: Onze prijzen betreffen scherpe meeneemprijzen. Showroomprijs op basis van inruil en garantie ?76.950, � Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto neemt u gerust contact op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.