Bouwjaar | 05-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.467 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
€ 64.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.467 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Arjan Quartel Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hulsenboschstraat 3 1 |
Postcode | 4251 LR |
Plaats | Werkendam |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 730470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.arjanquartelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
?? Informationen auf Deutsch:
Allgemeine Informationen
Karosserieform: SUV
Modellbereich: 2019 - 2023
Modellcode: 4M
Referenznummer: 8MD004937
Produktionsnummer: 8MD004937
Technische Informationen
Drehmoment: 700 Nm
Zylinderzahl: 6
Antriebsstrang
Plug-in-Hybrid: Ja
Kraftstofftank: 85 Liter
Einsatzbereich: 43 km
Getriebe
Getriebe: 8 Gänge, Automatik
Leistung
Beschleunigung (0-100): 5,7 s
Höchstgeschwindigkeit: 240 km/h
Maße und Gewichte
Leergewicht: 2.055 kg
Radstand: 299 cm
Batterie
Akku: 14 kWh
Innenraum
Interieurfarbe: schwarz
Zahl der Sitzplätze: 5
Umwelt und Verbrauch
Durchschnittlicher Kraftstoffverbrauch: 3,2 l/100km
Durchschnittlicher Stromverbrauch: 22,2 kWh/100km
CO2-Emission: 57 g/km
Emissionsklasse: Euro 6d-TEMP
Zustand
Optischer Zustand: gut
Zustand Innenraum: gut
?? Information på dansk:
Generelle oplysninger
Type af karosseri: SUV
Modeludvalg: 2019 - 2023
Modelkode: 4M
Referencenummer: 8MD004937
Tekniske specifikationer
Moment: 700 Nm
Antal cylindere: 6
Transmission
Plug-in hybrid: Ja
Brændstoftank: 85 liter
Rækkevidde: 43 km
Transmission
Transmission: 8 gear, Automatisk
Ydeevne
Acceleration (0-100 km/t): 5,7 s
Tophastighed: 240 km/t
Mål og vægt
Egenvægt: 2.055 kg
Akselafstand: 299 cm
Batteri
Batteri: 14 kWh
Interiør
Interiørfarve: sort
Antal sæder: 5
Miljø og forbrug
Gennemsnitligt brændstofforbrug: 3,2 l/100km
Gennemsnitligt elektricitetsforbrug: 22,2 kWh/100km
CO2-emission: 57 g/km
Emissionsklasse: Euro 6d-TEMP
Stand
Visuelt udseende: god
Indvendig tilstand: god
?? Information in English:
General information
Type of body: SUV
Model range: 2019 - 2023
Model code: 4M
Reference number: 8MD004937
Production number: 8MD004937
Technical information
Torque: 700 Nm
Number of cylinders: 6
Drivetrain
Plug-in hybrid: Yes
Fuel tank: 85 litres
Range: 43 km
Transmission
Transmission: 8 gears, Automatic
Performance
Acceleration (0-100 kph): 5,7 s
Top speed: 240 km/h
Measures and weights
Empty weight: 2.055 kg
Wheelbase: 299 cm
Battery
Battery: 14 kWh
Interior
Interior colour: black
Number of seats: 5
Environment and consumption
Average fuel consumption: 3,2 l/100km (88 MPG)
Average electricity use: 22,2 kWh/100km
CO2 emission: 57 g/km
Emission class: Euro 6d-TEMP
Condition
Visual appearance: good
Condition interior: good
?? Información en español:
Información general
Tipo de carrocería: SUV
Gama de modelos: 2019 - 2023
Código del modelo: 4M
Número de referencia: 8MD004937
Número de producto: 8MD004937
Información técnica
Par: 700 Nm
Número de cilindros: 6
Cadena cinemática
Híbrido enchufable: Sí
Depósito de combustible: 85 litros
Rango: 43 km
Transmisión
Transmisión: 8 marchas, Automático
Rendimiento
Aceleración (0-100): 5,7 s
Velocidad máxima: 240 km/h
Medidas y pesos
Peso en vac&
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.